Witaj w moich skromnych progach!
Jestem Kayla. Pewnie zastanawiasz się teraz, czym lub kim jestem. Może tolkienowskim elfem, czarodziejką wykreowaną przez Joanne Kathleen Rowling albo księżniczką ze zbioru opowiadań Andrzeja Sapkowskiego (o tak! bardzo chciałabym być księżniczką!). Jestem jednak blogerką od przeszło dziesięciu lat. Studiuję, a wolne chwile poświęcam mojej rodzinie, przyjaciołom i oczywiście fantastyce - choć od stosunkowo niedawna. To właśnie koleżanki skierowały moje zainteresowania w stronę niezwykłego świata książki, filmu, serialu czy gry. A nawet znalazło się wśród nich miejsce dla mangi i anime. Bywam na lokalnych eventach poświęconych fantastyce, z których możecie spodziewać się tutaj relacji.
  • Preferencje literackie: fantastyka, kryminał, thriller, horror, biografia muzyczna, literatura obyczajowa, manga/komiks.
  • Preferencje muzyczne: rock (hard rock, classic rock), heavy metal (thrash/black/death/doom/power/speed metal) oraz metal neoklasyczny. Po prostu kocham Megadeth!
  • Preferencje filmowe/serialowe: filmy i seriale oglądam "od święta", prędzej pokuszę się o krótkie anime. Prawdopodobnie wynika to z tego, że nikt nie chce oglądać ze mną horrorów - nie mam pojęcia dlaczego. Ale Breaking Bad to naprawdę dobry serial!
  • 1 listopada 2016

    Przegląd magazynów językowych: Deutsch Aktuell Nr 2/2016 (wydanie specjalne)



    Dziś chcę dać Wam znać o tym, że w sprzedaży pojawiło się najnowsze wydanie specjalne dwumiesięcznika dla osób uczących się języka niemieckiego Deutsch Aktuell „Wirtschaftsdeutsch in der Praxis”. Jest to język niemiecki biznesowy w praktyce.

    W tym wydaniu:
    - dowiecie się, jak powinien wyglądać idealny e-mail, który jest niezwykle ważny w życiu zawodowym,
    - przeczytacie też o rozmowach telefonicznych prowadzonych w miejscu pracy,
    - w dziale „Kultura” przeczytacie o różnych zwyczajach w innych krajach,
    - przeczytacie też o rozmowie kwalifikacyjnej, która jest kluczem do sukcesu,
    - oraz o podróżach służbowych. 

    Więcej informacji znajdziecie na stronie: http://wirtschaftsdeutsch.edu.pl

    Ten oraz inne magazyny językowe znajdziecie w dużych punktach z prasą, w księgarniach językowych, w sieci Empik, a także na stronie internetowej: http://www.kiosk.colorfulmedia.pl/13-tytuly-magazynow 

    http://colorfulmedia.pl/produkty,pl,press.html

    32 komentarze

    1. Ja będę właśnie czytać English Matters.

      OdpowiedzUsuń
    2. Zan je :)

      Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. ja sobie czytam książkę po ang właśnie:D magazynów nie lubię

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. A ja książek :< Bo muszę biegać do słownika.

        Usuń
    4. Mam dość niemieckiego w szkole :D

      OdpowiedzUsuń
    5. Odpowiedzi
      1. Polecam, niemiecki to bardzo fajny język.

        Usuń
    6. Chyba nigdy nie przeczytam nic po niemiecku -.-
      http://justboooks.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. oj ja mogę tylko anglojęzyczne egzemplarze przytulać, zazdroszczę! Zwłaszcza, że zawsze chciałam nauczyć się niemieckiego:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nigdy nie jest za późno. Ja zaczęłam właśnie uczyć się włoskiego :)

        Usuń
    8. Mnie bardziej interesuje angielski, bo z niemieckiego jestem słabsza ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. I taka recenzja wkrótce się pojawi :)

        Usuń
    9. Jak ja nie lubię niemieckiego... a czasem szkoda :P

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jak szkoda, to może warto polubić?

        Usuń
    10. Niemiecki raczej nie dla mnie, ale może kiedyś skuszę się na angielski magazyn :)
      Pozdrawiam, Ola
      bookwithhottea.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. Nigdy niemieckiego się nie uczyłam, za bardzo mnie jakoś nie ciągnie, więc to nie dla mnie. Ale magazyn zawiera w sobie sporo przydatnych informacji dla kogoś, kogo to interesuje :)
      Pozdrawiam,
      [planeta-recenzji.blogspot.com]

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jest też English Matters, po angielsku.

        Usuń
    12. Niemieckiego jak wiesz nie znam, ale za to wpadły mi w ręce te magazyny z innych języków i przyznam, że od czasu do czasu to jednak fajna sprawa. ;) Nadal wolę książki w języku obcym, ale te wersje magazynów z językiem biznesowym się jednak przydają. ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Myślę, że wszystkie są przydatne.

        Usuń
    13. Nie lubię niemieckiego. Brzmi okropnie. :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Lubilam w szkole j.niemiecki, choc nie cieszy sie on sympatią ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Widzę po reakcji w komentarzach. Ja nie lubię angielskiego.

        Usuń