Kilka słów o mnie
Bloguję od 2005 roku. Jestem absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Pracuję w jednej z państwowych instytucji publicznoprawnych, a wolne chwile poświęcam mojej rodzinie, przyjaciołom i oczywiście fantastyce. To właśnie koleżanki skierowały moje zainteresowania w stronę niezwykłego świata książki, filmu, serialu czy gry. A nawet znalazło się wśród nich miejsce dla mangi i anime. Bywam na lokalnych eventach poświęconych fantastyce. Można znaleźć mnie na Pyrkonie, raz w cosplay'u, raz bez.
  • Preferencje literackie: fantastyka, kryminał, thriller, horror, biografia muzyczna, literatura obyczajowa, manga/komiks.
  • Preferencje muzyczne: rock (hard rock, classic rock), heavy metal (thrash/black/death/doom/power/speed metal) oraz metal neoklasyczny. Po prostu kocham Megadeth!
  • Preferencje filmowe/serialowe: filmy i seriale oglądam "od święta", prędzej pokuszę się o krótkie anime. Prawdopodobnie wynika to z tego, że nikt nie chce oglądać ze mną horrorów - nie mam pojęcia dlaczego. Ale Breaking Bad to naprawdę dobry serial!
  • Przegląd magazynów językowych: Deutsch Aktuell Nr 85/2017, English Matters Nr 67/2017



    Jesienno-zimowe wydania  magazynów językowych publikowanych przez Colorful Media jak zwykle pełne są wspaniałych, kolorowych ilustracji. Znajdziecie w nich mnóstwo ciekawych artykułów i językowych wskazówek, które z pewnością umilą Waszą naukę języka obcego.




    Deutsch Aktuell 85/2017
    Ten dwumiesięcznik z pewnością mile Was zaskoczy. W środku znajdziecie jak zwykle wiele ciekawostek. Między innymi:
    - przeczytacie o niemieckojęzycznych serialach telewizyjnych,
    - a także o niemieckiej kulturze chleba,
    - poczytacie o bożonarodzeniowym jedzeniu w krajach niemieckojęzycznych,
    - znajdziecie przykłady rozmówek, które mogą mieć miejsce przy świątecznym stole,
    - wybierzecie się w podróż do Karlstaadt, miasta w Bawarii.

    English Matters 67/2017
    W numerze listopad-grudzień dwumiesięcznika między innymi:
    - poznacie brytyjsko-polskiego historyka Normana Davies’a,
    - a także bluesowego piosenkarza Michaela Grimma,
    - przeczytacie o absurdalnych momentach w historii,
    - oraz o zimie w Nowym Jorku.


    Te oraz inne magazyny językowe znajdziecie w dużych punktach z prasą, w księgarniach językowych, w sieci Empik, a także na stronie internetowej: http://www.kiosk.colorfulmedia.pl/13-tytuly-magazynow
    http://colorfulmedia.pl/produkty,pl,press.html


    20 komentarzy

    1. Lubie te gazetki, bardzo sie duzo z nich nauczyłam <3

      Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja lubię te gazety i dostaję co jakiś czas angielski magazyn.
      Pozdrawiam,
      polecam-goodbook.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. Absurdalne momenty w historii to temat, który najbardziej mnie zainteresował :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Lubię i z chęcią czytam.

      OdpowiedzUsuń
    5. Lubię te magazyny,czytam je do języka hiszpańskiego :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Jestem zaciekawiona tymi magazynami! Może kiedyś sięgne po ten po angielsku?;)
      Zostawiam obserwację!
      Buziaczki i zapraszam do nas.<33
      https://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. Nigdy nie kupowałam tych gazetek, kiedy uczyłam się języka angielskiego, a do norweskiego nic nie umiem znaleźć :(

      OdpowiedzUsuń
    8. wspaniale, ze takie gazetki są.

      OdpowiedzUsuń
    9. Dzięki, wezmę to pod uwagę ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Nawet nie wiedziałem o tych tytułach, trzeba je bliżej obczaić.

      OdpowiedzUsuń
    11. Bardzo lubię te magazyny, dużo można z nich wyciągnąć :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Muszę przyjrzeć się tym magazynom bliżej.:)

      OdpowiedzUsuń
    13. Uwielbiam tw ksiazeczki :}

      OdpowiedzUsuń
    14. Ja akurat mam najnowszy English Matters i mam zamiar wrócić do nauki angielskiego, lecz do niemieckiego nawet mi się nie śni.

      OdpowiedzUsuń
    15. Z Niemieckim nigdy nie miałam kontaktu, więc pierwsza pozycja mnie nie ciekawi, natomiast druga mnie zainteresowała. Nie wiedziałam, że wydawana jest taka prasa, a ostatnio mam ochotę na podniesienie swoich umiejętności językowych. Muszę się temu magazynowi bliżej przyjrzeć :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Bardzo lubię EM, jednak miałam styczność tylko z angielskimi wydaniami.

      OdpowiedzUsuń
    17. Zdecydowanie łatwiej można nauczyć się czytając tak interesujące artykuły. Szkoda, że tak mało szkół prenumeruje tego typu czasopisma, może nauka tych języków wyglądałaby wtedy lepiej.

      Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!

      OdpowiedzUsuń
    18. Hej, fantastyczny post! Naprawdę mi się spodobał :)
      Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

      veronicalucy.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    19. Nie czytałam tych magazynów. Raczej to nie moja tematyka :)

      OdpowiedzUsuń
    20. Nie słyszałam o nich wcześniej, bardzo fajna sprawa:)

      OdpowiedzUsuń