Kilka słów o mnie
Bloguję od 2005 roku. Jestem absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Pracuję w jednej z państwowych instytucji publicznoprawnych, a wolne chwile poświęcam mojej rodzinie, przyjaciołom i oczywiście fantastyce. To właśnie koleżanki skierowały moje zainteresowania w stronę niezwykłego świata książki, filmu, serialu czy gry. A nawet znalazło się wśród nich miejsce dla mangi i anime. Bywam na lokalnych eventach poświęconych fantastyce. Można znaleźć mnie na Pyrkonie, raz w cosplay'u, raz bez.
  • Preferencje literackie: fantastyka, kryminał, thriller, horror, biografia muzyczna, literatura obyczajowa, manga/komiks.
  • Preferencje muzyczne: rock (hard rock, classic rock), heavy metal (thrash/black/death/doom/power/speed metal) oraz metal neoklasyczny. Po prostu kocham Megadeth!
  • Preferencje filmowe/serialowe: filmy i seriale oglądam "od święta", prędzej pokuszę się o krótkie anime. Prawdopodobnie wynika to z tego, że nikt nie chce oglądać ze mną horrorów - nie mam pojęcia dlaczego. Ale Breaking Bad to naprawdę dobry serial!
  • -30% na całą ofertę Editio.pl dla czytelników TAMczytam



    Mam doskonałą wiadomość dla czytelników mojego bloga. Pewnie zdołaliście już zauważyć, że od jakiegoś czasu recenzuję sporo romansów od Editio Red. Dziś chcę Wam zakomunikować, że właśnie została otwarta księgarnia internetowa Editio.pl, w której nie zabraknie literatury faktu, sensacji i kryminału, literatury pięknej, fantastyki, literatury kobiecej, czy książek z dziedzin takich jak historia i filozofia.
    Krótko mówiąc – każdy z Was znajdzie tam coś dla siebie. Z okazji otwarcia Editio.pl czytelnicy mojego bloga mogą skorzystać ze specjalnego kodu rabatowego uprawniającego do 30% zniżki na całą ofertę księgarni. Należy jednak pamiętać, że rabat ten nie łączy się z innymi promocjami. Jak skorzystać z kodu rabatowego? 

    Podczas składania zamówienia wystarczy wpisać kod z grafiki: WINTER30 - zniżka zostanie naliczona automatycznie.


    Zajrzyjcie na Editio.pl, z pewnością znajdziecie tam idealny gwiazdkowy prezent nie tylko dla bliskich, ale i dla siebie.
    Kod rabatowy ważny jest do 17 grudnia!

    *grafika pochodzi z pexels.com

    18 komentarzy

    1. Bardzo lubię tę księgarnie internetową :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Anonimowy20:31

      ciekawa strona

      http://www.emiblog.pl/

      OdpowiedzUsuń
    3. Kurczę, ostatnio zamawiałam książki, więc tym razem nie skorzystam :C Nie słyszałam jednak nigdy wcześniej o tej księgarni, więc zapisuję ją sobie w zakładkach - może kiedyś mi się ten link przyda :D

      OdpowiedzUsuń
    4. Fajna niespodzianka. Już zaglądam😊

      OdpowiedzUsuń
    5. Nie znałam tej księgarni wcześniej, ale chętnie sprawdzę, co tam mają ciekawego. :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Chociaż mam już swoją ulubioną stronę do zamawiania książek to chętnie zajrzę także i do tej ;)
      http://marzycielskilis.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. Nie słyszałam jeszcze o edito.pl, z chęcią się zapoznam :) No i do tego ta zniżka... bankructwo gwarantowane.

      OdpowiedzUsuń
    8. Anonimowy15:38

      Pierwszy raz słyszę o tej księgarni. Z miłą chęcią zajrzę na ich stronę :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Może i ja się skuszę ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Idę sprawdzić, co mają w ofercie. ;)

      OdpowiedzUsuń
    11. Już dawno żadnej książki nie kupiłam :p wszystkie znajduje w pdf w internecie ;)
      ONLY DREAMS

      OdpowiedzUsuń
    12. Akurat nic dla mnie, ale fajna sprawa :D
      Pozdrawiam ciepło :)
      Niekulturalna Kasia

      OdpowiedzUsuń
    13. Kojarze ale to chyba tyle. Zobacze co maja :D

      OdpowiedzUsuń
    14. I kolejne miejsce, gdzie można poszukiwać przygód czytelniczych, a to bardzo cieszy. :)

      OdpowiedzUsuń
    15. szkoda, że dopiero teraz wpadłam na tę ofertę, ale z chęcią zapoznam się z ich asortymentem :-)

      OdpowiedzUsuń