Witaj w moich skromnych progach!
Jestem Kayla. Pewnie zastanawiasz się teraz, czym lub kim jestem. Może tolkienowskim elfem, czarodziejką wykreowaną przez Joanne Kathleen Rowling albo księżniczką ze zbioru opowiadań Andrzeja Sapkowskiego (o tak! bardzo chciałabym być księżniczką!). Jestem jednak blogerką od przeszło dziesięciu lat. Studiuję, a wolne chwile poświęcam mojej rodzinie, przyjaciołom i oczywiście fantastyce - choć od stosunkowo niedawna. To właśnie koleżanki skierowały moje zainteresowania w stronę niezwykłego świata książki, filmu, serialu czy gry. A nawet znalazło się wśród nich miejsce dla mangi i anime. Bywam na lokalnych eventach poświęconych fantastyce, z których możecie spodziewać się tutaj relacji.
  • Preferencje literackie: fantastyka, kryminał, thriller, horror, biografia muzyczna, literatura obyczajowa, manga/komiks.
  • Preferencje muzyczne: rock (hard rock, classic rock), heavy metal (thrash/black/death/doom/power/speed metal) oraz metal neoklasyczny. Po prostu kocham Megadeth!
  • Preferencje filmowe/serialowe: filmy i seriale oglądam "od święta", prędzej pokuszę się o krótkie anime. Prawdopodobnie wynika to z tego, że nikt nie chce oglądać ze mną horrorów - nie mam pojęcia dlaczego. Ale Breaking Bad to naprawdę dobry serial!
  • 27 listopada 2016

    Kolorowanka. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Magiczne miejsca i postacie



    Kolorowanka „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć. Magiczne miejsca i postacie” zabierze Was do świata filmu opartego na książce J. K. Rowling – autorki znanej serii o Harrym Potterze. Film swoją premierę miał 18 listopada.

    Siedemdziesiąt lat przed tym, jak Harry Potter czyta książkę autorstwa Newta Skamandera, pisarz przeżywa niezwykłe przygody w tajemniczym, nowojorskim stowarzyszeniu czarownic i czarowników.
    Przyznam, że kilka razy zastanawiałam się nad zakupem kolorowanki dla dorosłych, jednak żadna nie przypadła mi do gustu. Fanką Pottera nie jestem, a cała seria wciąż czeka na to, aż wreszcie poświęcę jej swój czas. Mam nadzieję, że w Święta Bożego Narodzenia rozpoczną swoją magiczną przygodę z bohaterami książek J. K. Rowling.
    Dlaczego zdecydowałam się na tę kolorowankę? Z czystej ciekawości. Nie miałam pojęcia, co znajdę w środku. Byłam pozytywnie zaskoczona, gdy rozpakowałam przesyłkę i otworzyłam książkę. Przywitały mnie tętniące życiem ulice i nowojorskie budynki z 1926 roku, rekwizyty oraz magiczne artefakty, różdżki, symbole, niejasne dla mnie znaki. 

    Od razu chwyciłam za kredki i zaczęłam zabawę. Poczułam się znów jak mała dziewczynka sprzed kilkunastu lat. Niesamowicie przyjemne uczucia budzi we mnie ta pozycja. Mam nadzieję, że czas pozwoli mi uzupełnić niebawem całą czarno-białą galerię scen i postaci z filmu. Na razie moje postępy są dosyć marne. 

    Papier, na którym wydrukowane zostały ilustracje, jest naprawdę świetnej jakości. Do kolorowania można użyć kredek, mazaków, a może nawet ktoś pokusi się o pomalowanie obrazków farbami. Na wewnętrznej stronie okładki znajdziecie kolorowe zdjęcia filmowych scen. Niektóre z nich mają też swoje czarno-białe wersje, którym to Wy nadacie niepowtarzalny charakter, kolorując je według własnego uznania.

    Kolorowanka ta jest świetna nie tylko dla tych młodszych, ale i starszych fanów Harry’ego Pottera. Pobudza wyobraźnie i gwarantuje świetną zabawę. Jest też doskonałym sposobem na walkę ze stresem, całkiem przyjemnie się przy niej relaksowałam. 


    Ocena: ✭✭✭✭✭

    Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu: 
    http://www.harpercollins.pl/




    65 komentarzy

    1. Zgadzam się że kolorowanki są fajną rozrywką też dla dorosłych ;)
      Mój blog

      OdpowiedzUsuń
    2. Koncepcja kolorowanek ogólnie mi się podoba, niestety nie mam dość dobrej sprawności manualnej.

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja właśnie organizuję konkurs z kolorowanką na fc więc zapraszam jak coś :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Odpowiedzi
      1. Też myślę, że to fajny prezent.

        Usuń
    5. Świetna jest ta kolorowanka! *. *
      pooositivee.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Cieszę się, że Ci się podoba.

        Usuń
    6. Chętnie bym sie tym zajeła :D hahah

      Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jest genialna na nudne wieczory.

        Usuń
    7. Oj przydała mi się taka kolorowanka antystresowa :)
      agnieszka-gromek.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Może znajdziesz jakąś dla siebie :)

        Usuń
    8. o tak ta kolorowanka mi się bardzo podoba;D

      OdpowiedzUsuń
    9. Widziałam już kilka recenzji tej kolorowanki i coraz bardziej mam ochotę, żeby sobie ją kupić ;) tylko obawiam się, że nie będę miała czasu, żeby kolorować ;)
      Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ja też nie mam dla niej zbyt wiele czasu, ale zawsze jakaś chwila się znajdzie. Nie trzeba pokolorować jej całej w miesiąc. Można bawić się stopniowo.

        Usuń
    10. Mam tę kolorowankę i jest naprawdę dobrze zrobiona :) Cienkopisy niestety prześwitują, a farbami też próbowałam, zależy jakie i jak dużo wody mają w sobie :D
      Póki co stwierdzam, że na kolorowanie jestem za stara i pozostanę przy moich rysunkach :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nigdy nie jest się zbyt starym, żeby sobie kredkami bazgrolić :P

        Usuń
    11. Lubię takie kolorowanki, ale chyba tylko tak z daleka, kiedy sobie na nie patrzę. Bo do kolorowania raczej mnie nie ciągnie. No i musiałabym do tego znaleźć chwilę wolnego czasu, a u mnie z tym ostatnio coraz gorzej. ;/

      OdpowiedzUsuń
    12. Jestem fanką Harry'ego Pottera i dawno temu kupowałam kolorowanki z nim związane, ale doszłam do wniosku, że wolę rysować. Jednak tutaj ilustracje są bardzo ładne :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Mnie kolorowanki raczej stresują niż odstresowują. :)

      OdpowiedzUsuń
    14. Jest super ;)
      http://justboooks.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    15. bardzo aldnie wyglada :) ale mam jzu 2 kolorowanki wiecej nie zdzierze xD pozdrawiam i zapraszam :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To moja pierwsza, ale na razie stop :D

        Usuń
    16. Ja to w ogóle jestem straszna jeśli chodzi o te kolorowanki dla dorosłych :P W lutym tego roku kupiłam sobie podobny egzemplarz kolorowanek i do tej pory nawet jednej nie tknęłam... :D Ale i tak bym chciała taką związaną z Harrym :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Może ta będzie bardziej zachęcająca ;)

        Usuń
    17. Zapowiada się świetny prezent mikołajkowy :D

      OdpowiedzUsuń
    18. Film jest super, ale nigdy nie lubiłam kolorowanek :P. HP się świetni czyta, całą serię przeczytałam w wakacje ;).

      OdpowiedzUsuń
    19. Fajne są takie kolorowanki :D

      Zapraszam :
      unnormall.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    20. Kolorowanka wygląda całkiem przyjemnie, ale już mam szczerze dość kolorowania - taki ich wybór na rynku, a mnie na kilka miesięcy starczyły te bardzo szczegółowe z różnymi potworkami, które wydaje Nasza Księgarnia. :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mam nadzieję, że szybko się z nią uporam :)

        Usuń
    21. Newt - a raczej Eddie w jego roli - skradł moje serce już od pierwszych scen filmu.

      OdpowiedzUsuń
    22. Uwielbiam tą kolorowankę i z wielką chęcią się w niej bawię :) Świetny sposób na odpoczynek i relaks.
      Justyna z livingbooksx.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    23. No rzeczywiście, trzeba rozróżnić "zwykłe" i "brzydkie" kolorowanki od tych sygnowanych LoTR lub HP, które mają dodatkowy urok, szczególnie dla fana uniwersum! ;D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Z pewnością mają większą wartość.

        Usuń
    24. Nigdy nie kupiłam kolorowanki dla dorosłych, a to podobno fajna "terapia". Widzę, że spodobała się także Tobie.
      A historię Pottera koniecznie nadrób! :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nadrobię, nadrobię. Planuję zacząć w grudniu.

        Usuń
    25. Dzięki tobie mam teraz wielką ochotę na kolorowanie...
      Buziaki :*
      Fantastic books

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To trzeba się w jakąś zaopatrzyć ;)

        Usuń
    26. Jak tylko dorwałam kolorowankę Fantastycznych zwierząt w sklepie, nie wypuściłam jej z rąk, dopóki za nią nie zapłaciłam i nie schowałam w swojej torebce :) Uwielbiam kolorowanki, chociaż zdecydowanie przyjemniej jest tworzyć coś własnego.
      Koniecznie zapoznaj się z serią J.K.Rowling, która na pewno dostarczy ci ogromnej radości i stanie się twoją nową miłością a może i nawet obsesją, tak jak u mnie ;)
      Zapraszam na www.the-books-in-the-rye.blogspot.com, gdzie znajdziesz recenzję innych publikacji dotyczących Fantastycznych zwierząt :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Mam nadzieję, że zabiorę się za nią w Wigilię :)

        Usuń
    27. Szkoda, że nie mam czasu by takim czymś się zająć, wydaje się to byc naprawdę super sprawą! :)
      Zapraszam do mnie!http://andsmafi.blogspot.com/2017/01/balance.html

      OdpowiedzUsuń
    28. Mam w domu całą książkę zaległych kolorowanek :)

      OdpowiedzUsuń
    29. fajne dla relaxu. Ogladalam film i nawet mi się podobał wiem ze tez jest książka Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć.

      OdpowiedzUsuń