Witaj w moich skromnych progach!
Jestem Kayla. Pewnie zastanawiasz się teraz, czym lub kim jestem. Może tolkienowskim elfem, czarodziejką wykreowaną przez Joanne Kathleen Rowling albo księżniczką ze zbioru opowiadań Andrzeja Sapkowskiego (o tak! bardzo chciałabym być księżniczką!). Jestem jednak blogerką od przeszło dziesięciu lat. Studiuję, a wolne chwile poświęcam mojej rodzinie, przyjaciołom i oczywiście fantastyce - choć od stosunkowo niedawna. To właśnie koleżanki skierowały moje zainteresowania w stronę niezwykłego świata książki, filmu, serialu czy gry. A nawet znalazło się wśród nich miejsce dla mangi i anime. Bywam na lokalnych eventach poświęconych fantastyce, z których możecie spodziewać się tutaj relacji.
  • Preferencje literackie: fantastyka, kryminał, thriller, horror, biografia muzyczna, literatura obyczajowa, manga/komiks.
  • Preferencje muzyczne: rock (hard rock, classic rock), heavy metal (thrash/black/death/doom/power/speed metal) oraz metal neoklasyczny. Po prostu kocham Megadeth!
  • Preferencje filmowe/serialowe: filmy i seriale oglądam "od święta", prędzej pokuszę się o krótkie anime. Prawdopodobnie wynika to z tego, że nikt nie chce oglądać ze mną horrorów - nie mam pojęcia dlaczego. Ale Breaking Bad to naprawdę dobry serial!
  • 1 czerwca 2016

    AKCJA: Darmowe książki dla Blogerek




    Zbliża się lato, czas wakacyjnych wyjazdów i urlopów. Walizki będą przepełnione podstawowym ekwipunkiem i może zabraknąć w nich miejsca na tradycyjną, papierową formę książki. Z pomocą przychodzi nam wydawnictwo WYMOWNIA – Wymowna Pracownia wraz ze swoją akcją „Darmowe książki dla Blogerek”.

    Po dołączeniu do akacji, która ma na celu promowanie czytelnictwa wśród blogerów, regularnie będziemy otrzymywać na naszą skrzynkę mailową książki w formie elektronicznej (e-booki) i audiobooki, a wszystko to zupełnie za darmo.
    Idealna opcja na wakacje. Możemy się opalać, odsłuchując książkę i nie martwiąc się, że twarzyczka nam się nie opali, bo zasłonimy ją grubym tomiskiem. Możemy czytać swobodnie w pociągu, autobusie, czy samochodzie (oczywiście wtedy, gdy jesteśmy pasażerem). Przecież smartfona mamy zawsze przy sobie i nie rozstajemy się z nim nawet na krok. 

    Zasady? Bardzo proste!
    Nie musimy pisać recenzji odsłuchanych czy przeczytanych książek. Chyba, że mamy na to ochotę.
    Możemy zasugerować w mailu, jakie książki nas najbardziej interesują.
    Panowie również mogą wziąć udział w akcji. 

    O inicjatywie tej wiem od jakiegoś czasu, ale dopiero dziś postanowiłam wziąć w niej udział.
    Wszystkie istotne informacje, regulamin, zasady udziału w akcji znajdziecie pod tym linkiem: 

    38 komentarzy

    1. Biorę w tej akcji udział i jest to świetna sprawa :)
      Pozdrawiam :*
      www.biblioteczkapati.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. I jak? Warto? Podziel się swoimi wrażeniami :)

        Usuń
    2. Taka akcja to bardzo fajna sprawa. Zobaczymy, może skorzystam ;)
      momentofdreamsheart.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. Fajna sprawa, muszę poczytać o tym na stronie do której kierujesz linkiem:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Może znajdziesz coś dla siebie!

        Usuń
    4. Super akcja! Dobrze, że dajesz o niej znać :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Chcę, żeby jak najwięcej osób wzięło w niej udział.

        Usuń
    5. Świetna sprawa, koniecznie muszę sprawdzić tą stronkę i poczytać o tym! Może to być coś dla mnie, zwłaszcza na wakacje jak piszesz :)
      Skryta Książka

      OdpowiedzUsuń
    6. Zainteresowałaś mnie tą akcją, nie słyszałam o niej wcześniej :) Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Cieszę się, że zwracasz na nią uwagę.

        Usuń
    7. Tutaj administrator Katalogu Euforia. Dodam twój blog bez problemu, proszę się nie denerwować. Misia jest u nas nowa i nie zna jeszcze struktury naszego katalogu.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. *administrator Katalogu Euforia
        http://katalog-euforia.blogspot.com/

        Usuń
    8. Słyszałam o tej akcji, ale mam tyle zaległych książek stojących u mnie już nawet na biurko, bo miejsce na półce się skończyło, że nie wiem, kiedy miałabym się jeszcze zabrać za e-booki. Może gdy zmniejszy się ta zatrważająca wieża, zastanowię się nad dołączeniem :)

      Books by Geek Girl

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. http://szept-stron.blogspot.com

        Usuń
      2. Mam taki sam problem. Ale może trafi się jakiś fajny ebook, a książka, którą mam okaże się do kitu.

        Usuń
    9. Wow, pierwszy raz słyszę, ale brzmi super!

      OdpowiedzUsuń
    10. Bardzo fajna inicjatywa, muszę się zapisać i ja :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Blog został dodany do Katalogu Euforia.
      Pozdrawiam, Białko :>

      OdpowiedzUsuń
    12. Akcja bardzo fajna, jednak ja mimo wszystko wolę książki w wersji papierowej :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Nie słyszałam o tej akcji! Świetny pomysł :-) może skorzystam. Pozdrawiam :-)

      OdpowiedzUsuń
    14. Biorę udział w akcji. Ostatnio nic nie dostałam, niestety. ;)

      OdpowiedzUsuń
    15. Wooow! Super sprawa :) w takim razie i ja muszę się w tą akcję zaangażować :) Dzięki !

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ostatnio ociągają się z tymi e-bookami.

        Usuń
    16. Miałam kiedyś ochotę zaangażować się w tę akcję, ale jakoś mi przeszło.
      Pozdrawiam!

      napolceiwsercu.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    17. Miałam kiedyś ochotę zaangażować się w tę akcję, ale jakoś mi przeszło.
      Pozdrawiam!

      napolceiwsercu.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń