Kilka słów o mnie
Bloguję od 2005 roku. Jestem absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego. Pracuję w jednej z państwowych instytucji publicznoprawnych, a wolne chwile poświęcam mojej rodzinie, przyjaciołom i oczywiście fantastyce. To właśnie koleżanki skierowały moje zainteresowania w stronę niezwykłego świata książki, filmu, serialu czy gry. A nawet znalazło się wśród nich miejsce dla mangi i anime. Bywam na lokalnych eventach poświęconych fantastyce. Można znaleźć mnie na Pyrkonie, raz w cosplay'u, raz bez.
  • Preferencje literackie: fantastyka, kryminał, thriller, horror, biografia muzyczna, literatura obyczajowa, manga/komiks.
  • Preferencje muzyczne: rock (hard rock, classic rock), heavy metal (thrash/black/death/doom/power/speed metal) oraz metal neoklasyczny. Po prostu kocham Megadeth!
  • Preferencje filmowe/serialowe: filmy i seriale oglądam "od święta", prędzej pokuszę się o krótkie anime. Prawdopodobnie wynika to z tego, że nikt nie chce oglądać ze mną horrorów - nie mam pojęcia dlaczego. Ale Breaking Bad to naprawdę dobry serial!
  • Akcja: Dzień Kobiet z MEGAN HART

     

    Witajcie! Dziś przybywam z nietypowym postem.

    Zbliża się 8 marca, czyli Dzień Kobiet. Mam okazję brać udział w akcji promocyjnej książek mistrzyni romansu erotycznego Megan Hart. Stali bywalcy bloga wiedzą, że oprócz recenzji kryminałów i thrillerów, pojawiają się tu czasem recenzje romansów, nawet erotycznych.

    Megan Hart to bestsellerowa amerykańska autorka ponad trzydziestu powieści romantycznych i erotycznych. Pisze także powieści psychologiczne pod pseudonimem Mina Hardy. Nie miałam wcześniej okazji poznać twórczości autorki, ale w związku ze zbliżającym się Dniem Kobiet, postanowiłam w najbliższym czasie przeczytać jej książki i mam nadzieję, że będzie to świetna przygoda.

    A Wy, drogie czytelniczki (a może i czytelnicy?), znacie twórczość Megan Hart? Jakie książki autorki polecicie mi na pierwszy ogień?  Czy w ogóle lubicie czytać romanse erotyczne i co myślicie o tym gatunku? Czy to kawałek dobrej literatury, czy może tylko fantazje pisarek przelane na papier? Czekam na Wasze komentarze!

    Dla czytelników, którzy tak jak ja nie czytali jeszcze Megan Hart mam kod rabatowy do księgarni internetowej Tania Książka!

    Z kodem TK5HART otrzymacie 5% zniżki na 3 książki biorące udział w akcji autorstwa Megan Hart: „Trzy oblicza pożądania”, „Otchłań pożądania” oraz „Barwy pożądania”.

    Książki znajdziecie pod tym linkiem: www.taniaksiazka.pl/autor/megan-hart

    Kod jest ważny w terminie od 2.03.2021 r. do 31.03.2021 r., działa tylko po zalogowaniu, każdy użytkownik może skorzystać z niego 1 raz.

    19 komentarzy

    1. Super akcja, jednak nie czytam żadnych pozycji uznawanych za literaturę kobiecą ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Osoby zainteresowane takimi klimatami czytelniczymi z pewnością będą zadowolone z pojawiającej się okazji. :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Niestety nie czytałam jeszcze żadnej książki tej autorki, ale taka promocja to dobry powód, by w końcu poznać coś z jej dorobku literackiego. Zwłaszcza, że od czasu do czasu lubię sięgnąć po książkę erotyczną.

      OdpowiedzUsuń
    4. Romans erotyczny to nie do końca mój gatunek literacki - jakoś nie potrafię się w niego wczuć, wziąć na poważnie...;)

      OdpowiedzUsuń
    5. Zupełnie nie są to moje literackie klimaty. Wolę jednak inne książki.

      OdpowiedzUsuń
    6. Na co dzień sięgam po innego rodzaju książki, ale czasem mam i taki dzień, kiedy dobry romans to jest to, czego potrzebuję :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Akcja bardzo ciekawa, na pewno znajdą się zwolennicy tego typu literatury.

      OdpowiedzUsuń
    8. Poza moimi obszarami czytelniczymi, ale osoby, które relaksują się przy takich książkach z pewnością będą zadowolone. :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Akcja fajna,ale ten gatunek literacki jest kompletnie nie dla mnie.Nie sięgam po romanse i erotyki.

      OdpowiedzUsuń
    10. Bardzo fajna promocja, na pewno fanki literatury erotycznej z niej skorzystają :)

      OdpowiedzUsuń
    11. o! Dziękuję za kod zniżkowy, może przyda sie mojej koleżance która chętnie poczyta sobie wieczorami

      OdpowiedzUsuń
    12. Takie erotyki to dobry pomysł na zmysłowy prezent na Dzień Kobiet :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja po erotyki sięgam rzadko, ale przyznam, ze lubię czasem przeczytać - taka odskocznia ;)

      OdpowiedzUsuń
    14. Romanse uwielbiam, erotyki hm... Owszem czytuję choć nie wszystkie, bo choćby Greya próbowałam czytać i nie szło mi to w ogóle. A tej autorki jeszcze nie miałam okazji czytać. I z chęcią zajrzę na stronę tej księgarni.

      OdpowiedzUsuń
    15. nie znam autorki, ale dzięki takim promocjom aż chce się ją bliżej poznać :-)

      OdpowiedzUsuń
    16. Nie czytam już takich książek. Kiedyś lubiłam, ale potem zauważyłam, że one wszystkie są praktycznie takie same :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Czasem właśnie na takie sprawdzone schematy mamy chęć, wiemy, że spełnią nasze oczekiwania, przyjemnie się przy nich zrelaksujemy. Taką bezpieczną przystanią czytelniczą są dla mnie kryminały. :)

        Usuń
    17. Przegapiłam okazje na kod :) Już po terminie. Czasem czytam tego typu książki, ale ostatnio więcej czytam książek o rozwoju osobistym :)
      Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    18. fajna promocja była, ale ja jednak nie przepadam akurat za tą serią. Nie mogłam rozgryźć tej serii... Kinga

      OdpowiedzUsuń